Wrap 'n Foil

Shop

Faq

Frequently Asked Questions.

01. The order

When do I receive my order?

When placing the order, a day of shipment is indicated. After the order has been placed, the same delivery time will also be stated on the order confirmation. It is therefore never possible that during the order, the shipping day on the website, is different than on the order confirmation.

I now see the longer delivery time of (a part of) my order. How can I cancel it?
If the order has a longer delivery time than you had previously seen, it is of course possible to cancel (a part of) the order. For this you can contact our customer service. They will cancel the order for you. The purchase amount will be back on your bank account within two working days. When an order has already been shipped, it can no longer be cancelled.
When will I receive the invoice for my order?
When you have paid for the order, you will not automatically receive an invoice for your order. If you wish to receive an invoice, this can be done in two ways.The first way is through your account at our store. When you log in to your account you can see your orders and download the invoice.

02. Vragen over | Voorraad

Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

In de webshop wordt altijd duidelijk aangegeven of een product op voorraad is of niet. Soms kan het zijn dat door een kruising van 2 orders een artikel uit voorraad is op het moment dat je bestelt. Is het artikel wat je zoekt niet op voorraad? Neem contact met ons op via info [@] wrapnfoil.nl als je deze wilt bestellen en/of je bericht wilt krijgen wanneer het weer op voorraad is.

Een product is uitverkocht wat nu?

Is een product niet meer op voorraad of wil je er meer bestellen dan wij op voorraad hebben? Geen probleem! We bestellen ze graag voor je na. De levertijd kan dan wel iets langer zijn.

When will I receive the invoice for my order?
When you have paid for the order, you will not automatically receive an invoice for your order. If you wish to receive an invoice, this can be done in two ways.The first way is through your account at our store. When you log in to your account you can see your orders and download the invoice.

03. Vragen over | Bestellen

Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?

Je ontvangt altijd een bevestigingsmail wanneer je bestelling geplaatst is. Deze bevestigingsmail geeft een overzicht van de bestelde producten en het verzend- en factuuradres. Je vindt hier ook het bestelnummer terug. Bevestigingsmail niet ontvangen? Het kan weleens voorkomen dat deze in de spambox beland is. Controleer ook goed of het juiste mailadres ingevuld is, een typefout is snel gemaakt. Maak een account aan om dit in de toekomst te voorkomen.

Moet ik een account hebben om te bestellen?

Nee. Ook zonder account (gast) kun je gemakkelijk een bestelling plaatsen. Wel biedt het hebben van een account voordelen. Wanneer je bent ingelogd kun je:

  • Sneller bestellingen plaatsen, je voorkeuren blijven behouden
  • Je eerdere bestellingen bekijken
  • Wijzigingen aanbrengen in je adresgegevens
  • Je accountgegevens wijzigen
  • Aan- en afmelden van nieuwsbrief-abonnementen
  • Je wachtwoord wijzigen
  • Verschillende verzendadressen opslaan om een bestelling naar verschillende adressen te versturen. Handig voor het sturen van cadeaus naar vrienden en familie!

Kan ik ook een proefstaaltje bestellen?

Op dit moment nog niet maar houd uiteraard onze webshop in de gaten voor deze optie. Een proefstaaltje kan alleen voor de pruim plakfolie (NOUVA vinyl) besteld worden. 

04. Vragen over | Verzending & Bezorging

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?

Ja, je bepaalt zelf het bezorgadres. Wil je bestellingen soms op een ander adres laten bezorgen (bijvoorbeeld de ene keer bij een familielid en de andere keer op je werk) dan kan dat. In je persoonlijke account bij adresboek, kun je adressen invoeren en beheren. Als je een bestelling plaatst, kun je bij ‘verzendadres’ kiezen uit één van de adressen in het adresboek.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wanneer je bestelling wordt verzonden, is afhankelijk van het type levering dat je hebt gekozen. Hieronder vind je een overzicht. Alle pakketten worden door PostNL verzonden. 

Standaard levering

Mits op voorraad: Bestellingen die geplaatst zijn worden 1 – 3 werkdagen later verzonden. Zodra je bestelling verzonden is, krijg je van ons per mail een verzendbericht met een track and trace link om de zending te kunnen volgen. 

Same Day Delivery – dezelfde dag nog in huis (alleen binnen Nederland) 

Wanneer je voor de Same Day Delivery hebt gekozen, wordt je pakket dezelfde dag nog verzonden en afgeleverd. Bestellingen die je voor 12:00 uur plaatst, worden dan dezelfde dag tussen 17:00 en 22:00 uur bezorgd. Je ontvangt een track and trace link waarmee je kunt zien wanneer je het pakket mag verwachten. *deze optie is nog niet mogelijk.

Next Day Delivery – besteld na 15:00 uur en alsnog morgen in huis (alleen binnen Nederland)

Wanneer je voor Next Day Delivery hebt gekozen, wordt je pakket de volgende werkdag tussen 17:00 en 22:00 uur afgeleverd. Je ontvangt een track and trace link waarmee je kunt zien wanneer je het pakket mag verwachten. *deze optie is nog niet mogelijk.

Op bestelling

Wanneer je het product niet uit voorraad leverbaar is maar ‘op bestelling / pre-order’, dan duurt bezorging 15 – 20 werkdagen. Zodra het pakket is verzonden ontvang je een track and trace link waarmee je kunt zien wanneer je het pakket mag verwachten.

Kan ik een bestelling afhalen bij WrapnFoil.nl?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. WrapnFoil.nl is een online webshop. Alle bestellingen gebeuren online via de webshop en worden verzonden met een bezorgdienst. Je bestelling zelf ophalen is niet mogelijk.

kocht
verified