Wrap 'n Foil

Shop

Verzending & Bezorging

Alle bestellingen worden zorgvuldig verpakt en verstuurd. Wrap ‘n Foil verzend alles via MyParcel (PostNL). Na verzenden van jouw bestelling wordt deze door PostNL bezorgd binnen de termijn die hiervoor staat. Mocht het artikel of product niet op voorraad zijn dan ontvang je hierover van ons bericht. Een overzicht van het aantal werkdagen tot bezorging is hieronder weergeven:

  • Nederland: 1 – 3 werkdag(en)
  • Europa: 3 – 7 werkdagen
  • Wereldwijd: 5 – 10 werkdagen

Bestellingen welke op werkdagen vòòr 15:00 uur worden geplaatst en via iDEAL, Creditcard, Bancontact of PayPal betaald, zullen dezelfde dag bij PostNL worden afgegeven! In de regel bezorgt PostNL je zending binnen 24 uur nadat deze door ons is afgegeven. LET OP!: Aangepaste verzenddagen: Bestellingen worden voorlopig binnen 1 – 3 werkdagen verzendklaar gemaakt.

Let op!: Dit geeft geen garantie dat jouw bestelling de volgende dag ook bezorgd wordt, (dit is afhankelijk van PostNL). Uiteraard lukt dit vaak wel, maar helaas niet altijd. Wij vragen jou begrip hiervoor.

Houdt alsjeblieft rekening met het volgende:

  • PostNL pakketdienst bezorgt op andere tijden dan de gewone post.
  • Wij hebben geen invloed op het tijdstip van bezorgen.
  • PostNL heeft wel eens vertraging, houd hier rekening mee wanneer je een wrap klus hebt.
  • PostNL bezorgt 6 dagen in de week, dus ook op zaterdag.
  • Indien je niet thuis bent, zal de postbode het pakket een dag later opnieuw aanbieden of bij de buren.
  • Mocht je bij deze tweede bezorging ook niet thuis zijn, dan kan je het pakket bij een post-service punt ophalen.
  • Je ontvangt dan een kaartje in jouw brievenbus waarop staat waar je het pakket kunt afhalen. Hiervoor heb je 3 weken de tijd.

Bijzondere bezorgingsdata (feestdagen)


Op deze pagina vind je alle afwijkende bezorgdata dit door de feestdagen: PostNL feestdagen

* Houdt in het weekend (en als je buiten Nederland woont) en tijdens feestdagen rekening met een langere levertijd.

Wil je, je pakketje naar een ander land laten verzenden? Neem dan contact op met onze klantenservice via: info [@] wrapnfoil.nl.

Verzendbevestiging


Zodra Wrap ‘n Foil jouw pakketje heeft ingepakt en aangeboden heeft bij PostNL krijg je van ons een verzendbevestiging. Daarin staat het adres wat je hebt ingevuld. Als je, je via PostNL aanmeld (eenmalig en werkt voor elk pakketje wat naar je wordt verzonden) ontvang je automatisch een track & trace code en kun je, je pakketje eenvoudig volgen.

Verzendkosten


De verzendkosten worden automatisch berekend aan de hand van het gewicht en volume van de bestelling. Wrap ‘n Foil rekent de volgende verzendkosten:

Nederland

  • brievenbuspakketpost vanaf € 5,25
  • pakketpost vanaf € 7,95
  • alle bestellingen vanaf € 100,- leveren wij GRATIS

België

  • brievenbuspakketpost vanaf € 9,25
  • pakketpost vanaf € 13,95
  • alle bestellingen vanaf € 100,- leveren wij GRATIS

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?


Neem contact op met onze klantenservice via: info [@] wrapnfoil.nl op werkdagen zorgen wij dat we z.s.m. contact met je opnemen voor een passende oplossing.

Afhalen bij Wrap ‘n Foil


Je kunt er ook voor kiezen om jouw bestelling bij ons op kantoor (webshop) op te halen. Na ontvangst van betaling maken we jouw bestelling in orde en je ontvangt een e-mail wanneer je bestelling klaar voor je ligt op kantoor. Maak voor het afhalen eerst een afspraak, neem hiervoor contact met ons op.

Pre-orders (op bestelling)


Let op!: bij het plaatsen van een bestelling met een pre-order wordt alles in één keer verzonden. Mocht je bepaalde producten die wel op voorraad zijn eerder willen ontvangen let er dan op dat je deze apart besteld i.v.m. de verzendkosten.

kocht
verified