Wrap 'n Foil

Shop

Retourneren

Onze garantie is 14 dagen geldig vanaf de datum dat de bestelling is afgeleverd zonder opgave van reden te annuleren. Koop je één van onze producten dan heb je recht op bedenktijd. Bedenktijd is een periode waarin je na jouw aankoop toch nog kunt beslissen dat je ons product niet wilt kopen.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Als je binnen deze bedenktijd van 14 dagen ons product terugstuurt, betalen wij jou gegarandeerd binnen 14 dagen jouw aankoopbedrag en verzendkosten terug! Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar Wrap ‘n Foil zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zullen de producten teruggezonden worden in de staat waarin je ze ontvangen hebt, je mag ze natuurlijk wel niet hebben gebruikt, op welke wijze dan ook. Dit geldt niet voor de op maat gemaakte (custom) producten, en producten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden (zie voor meer informatie bij productomschrijving). Om gebruik te maken van dit recht kun je het retourformulier downloaden.

 

Retour adres:

MyParcel.nl (t.a.v. Wrap ‘n Foil)
Postbus 442 
2130AK Hoofddorp

Let op!: meld eerst je retour aan via de mail (incl. retourformulier) alvorens je het pakket retour stuurt naar bovenstaande adres. Je ontvangt van ons een retourlabel.

 

Retourneren binnen Nederland

Het was een feestje om je pakje uit te pakken toch? Wij hopen ook zo’n pakje van jou terug te krijgen! 

  1. Stuur, uiterlijk 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling, een e-mail met retourformulier naar info [@] wrapnfoil.nl zodat wij jouw zending verwachten. Vermeld in het onderwerp van jouw e-mail het ordernummer dat je via de e-mail hebt ontvangen
  2. Geef in het retourformulier aan of je het product wilt ruilen of dat je het orderbedrag teruggestort wilt krijgen op jouw rekening
  3. Wij sturen je een verzendlabel via de mail. Print dit verzendlabel uit en plak ‘m op de doos (over jouw eigen adres heen).
  4. Let op: schrijf niet zelf het adres op het pakket, maar print altijd het (volledige!) verzendlabel
  5. Verpak de artikelen dusdanig dat beschadiging wordt vermeden. Vergeet de pakbon (factuur) niet bij je retour te voegen.
  6. Lever het pakketje af bij het dichtstbijzijnde PostNL punt bij jou in de buurt. 
  7. Frankeer de retourzending voldoende. Ongefrankeerde (retour)zendingen worden door Wrap ‘n Foil niet geaccepteerd

 

Retourneren vanuit België

Een pakket retour sturen naar Nederland is voor een particulier helaas best prijzig. De prijs van zelf een pakketje naar Nederland sturen ligt vaak boven de €12. Houd hier rekening mee.

Het was een feestje om je pakje uit te pakken toch? Wij hopen ook zo’n pakje van jou terug te krijgen! 

  1. Stuur, uiterlijk 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling, een e-mail met retourformulier naar info [@] wrapnfoil.nl zodat wij jouw zending verwachten. Vermeld in het onderwerp van jouw e-mail het ordernummer dat je via de e-mail hebt ontvangen
  2. Geef in het retourformulier aan of je het product wilt ruilen of dat je het orderbedrag teruggestort wilt krijgen op jouw rekening
  3. Wij sturen je een verzendlabel via de mail. Print dit verzendlabel uit en plak ‘m op de doos (over jouw eigen adres heen).
  4. Let op: schrijf niet zelf het adres op het pakket, maar print altijd het (volledige!) verzendlabel
  5. Verpak de artikelen dusdanig dat beschadiging wordt vermeden. Vergeet de pakbon (factuur) niet bij je retour te voegen.
  6. Lever het pakketje af bij het dichtstbijzijnde bpost punt bij jou in de buurt. 
  7. Frankeer de retourzending voldoende. Ongefrankeerde (retour)zendingen worden door Wrap ‘n Foil niet geaccepteerd

 

Welk bedrag krijg ik terug?

Wanneer we je retour-pakketje in goede orde hebben ontvangen en het voldoet aan de retourvoorwaarden, storten we het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening. De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ worden alleen vergoed als je de complete bestelling retourneert. Als je een deel van je bestelling retourneert worden de verzendkosten van de ‘heenweg’ niet vergoedt. Mocht je door de retour op een aankoopbedrag onder de gratis verzending (€100) uitkomen, dan brengen wij de verzendkosten in mindering op het terug te betalen bedrag.

 

Voorwaarden Retourneren

Wrap ‘n Foil biedt je de mogelijkheid om producten te retourneren met daarbij jouw geld retour:

  1. Geld wordt retour gestort mits er aan de voorwaarden wordt voldaan.
  2. Wrap ‘n Foil vergoed alle betalingen, inclusief eventuele leveringskosten door Wrap ‘n Foil in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop je de herroeping meldt.
  3. Wrap ‘n Foil gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat je hebt gebruikt, tenzij je instemt met een andere methode.
  4. Retour zendingen worden uitsluitend in behandeling genomen wanneer deze onbeschadigd en ongebruikt zijn.
  5. Beschadigde, opengescheurde en/of gebruikte producten worden niet retour genomen en op kosten van de klant weer terug gestuurd.
  6. Artikelen die in transparante verpakking zitten en niet uit verpakking hoeven te worden gehaald om te beoordelen of ze aan de verwachtingen voldoen. Deze dienen in ongeopende verpakking te worden geretourneerd.
  7. Niet aangetekend retour zenden is voor risico van de koper.
  8. Wrap ‘n Foil is niet verantwoordelijk voor de vermissing of vertraging van een retourzending.
  9. Onvoldoende gefrankeerde of ongefrankeerde retourzendingen worden niet door Wrap ‘n Foil geaccepteerd.
  10. De koper dient de artikelen dusdanig te verpakken dat beschadiging wordt vermeden.
  11. Afwijking in kleuren en structuren, voor zover acceptabel, kunnen niet geretourneerd of geruild worden.
  12. Als de bestelde producten niet meer leverbaar zijn bij de importeur, wordt je geld zo spoedig mogelijk terug gestort.

 

RUILEN

Wil je een item omruilen, omdat de kleur of maat niet goed is? Geen probleem! Meld je retour aan door een mailtje te sturen aan info [@] wrapnfoil.nl en vermeld daarin je naam, je order / factuurnummer en het product. Volg de bovenstaande stappen voor verdere afhandeling.

Nadat je jouw retour hebt aangemeld zorgen wij ervoor dat je de juiste product kan bestellen (mits deze op voorraad is). Houd er rekening mee dat artikelen snel uitverkocht raken en het dus niet altijd meer mogelijk is om je item te ruilen.

LET OP!: Heb je een item van de ‘Happy Hour/Deals’ gekocht en is het niet de juiste product? Het is niet mogelijk een Happy Hour item te ruilen voor dezelfde actieprijs nadat de actie is verlopen. De deal is alleen die dag geldig. Bij twijfel raden wij je aan meerdere producten (opties) te bestellen om teleurstelling te voorkomen!

 

*Wij adviseren ten alle tijden te verzenden met een track & trace code om na te kunnen gaan waar het pakketje is. Voor zoek geraakte pakketjes bij de post zijn wij NIET verantwoordelijk!

 

kocht
verified